Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu – Ilona Rázová
Ilona Rázová
Diplomová práce
Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu
European Low-cost Air Transport and the Verification of the Blue Ocean Stategy
Anotace:
Diplomová práce se na případu nízkonákladové letecké přepravy v Evropě snaží ověřit fungování strategie modrého oceánu. Prostřednictvím analytických nástrojů a systémových rámců strategie modrého oceánu, konkrétně pomocí obrazu strategie, systémového rámce čtyř aktivních opatření a souřadnicové sítě, je dokázáno, že strategie představená leteckou společností Ryanair v 90. letech minulého století odpovídá …víceAbstract:
This thesis tries to prove a functioning of the Blue Ocean Strategy on the case of Europen low-cost air transport. Through the Blue Ocean Strategy´s Analytical Tools and Frameworks, specifically with the help of the Strategy Canvas, the Four Actions Framework and the Eliminate-Reduce-Raise-Create Grid, it is proven that the strategy introduced by the airline Ryanair in the nineties of the twentieth …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68604
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68604
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Nizkonákladová letecká doprava v ČR a současné konkurenční situace na trhu nizkonákladových společností
Lukáš Bedecs -
Nízkonákladová letecká doprava v Evropě
James Huňak -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Letecká doprava se zaměřením na charterovu dopravu
Ivana Babková -
Pozice nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Lukáš Nemčík -
Ekonomický dopad koronakrize na vybranou americkou a evropskou leteckou společnost
Štěpán Bureš -
Letecká přeprava nebezpečných látek (IATA) a postup složek IZS při mimořádné události v prostředí civilního letiště
Ondřej Vojta -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova