Marcela TRANTINOVÁ

Bachelor's thesis

Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy

Oregon method of evaluating children as a means of individualization in the work of a kindergarten teacher
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na diagnostiku dětí v mateřské škole a na její efektivitu z pohledu učitele mateřské školy. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována charakteristice dítěte předškolního věku, představení programu Začít spolu a Oregonské metodě hodnocení dítěte. Jsou vysvětleny odborné termíny, které se vztahují k problematice nebo s ní úzce souvisí …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the diagnosis of children in kindergarten and its effectiveness from the point of view of a kindergarten teacher. It is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is devoted to the characteristics of a preschool child, then to the Start Together program and the Oregon method of child evaluation. The technical terms that are related to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TRANTINOVÁ, Marcela. Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta