Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy – Marcela TRANTINOVÁ
Marcela TRANTINOVÁ
Bakalářská práce
Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy
Oregon method of evaluating children as a means of individualization in the work of a kindergarten teacher
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na diagnostiku dětí v mateřské škole a na její efektivitu z pohledu učitele mateřské školy. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována charakteristice dítěte předškolního věku, představení programu Začít spolu a Oregonské metodě hodnocení dítěte. Jsou vysvětleny odborné termíny, které se vztahují k problematice nebo s ní úzce souvisí …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the diagnosis of children in kindergarten and its effectiveness from the point of view of a kindergarten teacher. It is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is devoted to the characteristics of a preschool child, then to the Start Together program and the Oregon method of child evaluation. The technical terms that are related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRANTINOVÁ, Marcela. \textit{Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/spjt2t/.
Jak správně citovat práci
TRANTINOVÁ, Marcela. Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Implementace metodiky pedagogické diagnostiky v mateřské škole
Ludmila Bartíková -
Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku
Tomáš MARCHOVSKÝ -
Diagnostika v předmětu Strojírenská technologie – Dokončovací metody obrábění
Filip Depeš -
Využití metod pedagogické diagnostiky u dětí předškolního věku
Magdaléna BEČICOVÁ -
Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku
Lenka ŠPANNEROVÁ -
Metody a postupy učitele základní školy k diagnostice žáka.
Viktor DEJMAL -
Možnosti pedagogické diagnostiky dětí v mateřské škole
Gabriela BEČKOVÁ -
Hodnocení rozvoje rychlostních schopností u dětí středního školního věku
František PERSONA