Marcela TRANTINOVÁ

Bakalářská práce

Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy

Oregon method of evaluating children as a means of individualization in the work of a kindergarten teacher
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na diagnostiku dětí v mateřské škole a na její efektivitu z pohledu učitele mateřské školy. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována charakteristice dítěte předškolního věku, představení programu Začít spolu a Oregonské metodě hodnocení dítěte. Jsou vysvětleny odborné termíny, které se vztahují k problematice nebo s ní úzce souvisí …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the diagnosis of children in kindergarten and its effectiveness from the point of view of a kindergarten teacher. It is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is devoted to the characteristics of a preschool child, then to the Start Together program and the Oregon method of child evaluation. The technical terms that are related to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRANTINOVÁ, Marcela. Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta