Bc. Petra Valentová

Diplomová práce

Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu

Psychological Criteria Acting on Market Segmentation
Anotace:
Práce je rozdělena v teoretické části do dvou hlavních částí, které jsou zaměřeny na charakteristiku segmentace trhu z teoretického i praktického pohledu. První, rozsáhlá kapitola zahrnuje rozdělení trhu dle „tradičních“ kritérií, ale také podle hlavních psychologických faktorů, jako jsou různé životní styly spotřebitelů dle jejich charakteru osobnosti, motivace, jejich postoje k řešení problémů, příslušnosti …více
Abstract:
Theoretical part of this work consists of two main parts which are focused on market segmentation from theoretical and practical point of view. First chapter deals with market segmentation according to „traditional“ criterion and main psychological factors such as consumers lifestyles depending on their personality, motivation and their attitude to problems, and their social class etc. Different contemporary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní