Uvádění začínajících učitelů v základních uměleckých školách – Martin KACHLÍK, dipl. um.
Martin KACHLÍK, dipl. um.
Bakalářská práce
Uvádění začínajících učitelů v základních uměleckých školách
Introducing beginning teachers in elementary schools of art
Anotace:
Bakalářská práce se primárně zaměřuje na proces uvádění začínajících učitelů na základních uměleckých školách. V teoretické části, práce vymezuje legislativní rámec základních uměleckých škol, popisuje jejich charakteristiku a fungování, včetně specifik, cílů a klíčových kompetencí. Dále se práce zabývá procesem orientace a adaptace začínajících učitelů, přičemž definuje jednotlivé fáze průběhu adaptačního …víceAbstract:
The bachelor's thesis primarily focuses on the process of introducing beginning teachers to basic art schools. In the theoretical part, the work defines the legislative framework of basic art schools, describes their characteristics and functioning, including specifics, goals and key competencies. It also deals with the process of orientation and adaptation of beginning teachers, defining the various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jakub Havlíček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KACHLÍK, Martin. Uvádění začínajících učitelů v základních uměleckých školách. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Řízení vzdělávacích institucí
Práce na příbuzné téma
-
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka -
Průzkum environmentálního vzdělávání na základních školách a základní umělecké škole ve Štětí (Zdravé město)
Tomáš KRICNER -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní umělecké škole
Ludmila Brázdilová -
Výuka hry na trubku a současné základní umělecké vzdělávání (šetření stavu na základních uměleckých školách v okrese Nový Jičín
Petr ŠTĚPÁN -
Výuka kolektivních předmětů na Základní umělecké škole Viléma Petrželky v Ostravě - Hrabůvce
Iveta MONSPORTOVÁ -
Analýza názorů pedagogů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních uměleckých školách
Dana Zelenková -
Uvádějící učitel na střední odborné škole jako nástroj adaptace začínajícího učitele
Jiří JURDA -
Začínající učitel na vybrané běžné základní škole pohledem hlavního aktéra
Monika Zahrádková
Název
Vložil
Vloženo
Práva