Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko) – Michaela KALOUŠOVÁ
Michaela KALOUŠOVÁ
Bachelor's thesis
Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko)
Development of a thematic product of a tourism destination (Microregion of Radnice)
Abstract:
Hlavním cílem práce je identifikace jedinečných prodejních vlastností destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu v Mikroregionu Radnicko. Návrh marketingového mixu pro tematický produkt mikroregionu jako destinace cestovního ruchu. K analýze destinace Mikroregionu Radnicko byla použita primární a sekundární data. Primární data byla získána z dotazníkového šetření, jehož …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is the unique selling features of the destination based on the strengths and weaknesses of tourism potential in this region. This work has created a draft marketing mix for a thematic product of the microregion as a tourism destination. Primary and secondary data were used to analyse of the destination Microregion of Radnice. Primary data were obtained from the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALOUŠOVÁ, Michaela. \textit{Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko)}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/spyyvy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALOUŠOVÁ, Michaela. Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko). Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Produkt cestovního ruchu destinace pohledem podnikatelské sféry
Alena Jindráková -
Tvorba produktu destinace - konceptualizace a přístupy
Pavla Spitzová -
Tvorba produktu cestovního ruchu ve venkovské destinaci Přerova nad Labem
Lukáš Milaniak -
Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu
Barbora ŠTROBLOVÁ -
Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace
Anna Tietzová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
Gabriela Kutheilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights