Matyáš BENEDIKT

Bachelor's thesis

Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo

Implementation of a loyalty system for Cukrářství Duo
Abstract:
Schopnosti identifikovat ziskové zákazníky a vytvářet v nich dlouhodobou loajalitu jsou klíčové pro firmy orientované na zákazníka. Řada studií uvádí, že segmentace zákazníků je velmi důležitá pro lepší porozumění chování jednotlivých skupin zákazníků a pro určení hodnoty každého zákazníka. Věrnostní systémy jsou nástrojem, který má vytvářet tuto dlouhodobou loajalitu a zjišťovat, kdo jsou ziskoví …more
Abstract:
The ability to identify profitable customers and create long-term loyalty in them is essential for customer-oriented companies. A number of studies indicate that customer segmentation is very important for a better understanding of the behavior of individual customer groups and for determining the value of each customer. Loyalty systems are tool for creating this long-term loyalty and finding out who …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BENEDIKT, Matyáš. Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management