Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo – Matyáš BENEDIKT
Matyáš BENEDIKT
Bachelor's thesis
Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo
Implementation of a loyalty system for Cukrářství Duo
Abstract:
Schopnosti identifikovat ziskové zákazníky a vytvářet v nich dlouhodobou loajalitu jsou klíčové pro firmy orientované na zákazníka. Řada studií uvádí, že segmentace zákazníků je velmi důležitá pro lepší porozumění chování jednotlivých skupin zákazníků a pro určení hodnoty každého zákazníka. Věrnostní systémy jsou nástrojem, který má vytvářet tuto dlouhodobou loajalitu a zjišťovat, kdo jsou ziskoví …moreAbstract:
The ability to identify profitable customers and create long-term loyalty in them is essential for customer-oriented companies. A number of studies indicate that customer segmentation is very important for a better understanding of the behavior of individual customer groups and for determining the value of each customer. Loyalty systems are tool for creating this long-term loyalty and finding out who …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEDIKT, Matyáš. \textit{Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2021. Available from: https://theses.cz/id/spz99g/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BENEDIKT, Matyáš. Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
Nadiya SYMOVONYK -
Věrnostní systémy v bankovním sektoru
Martin Bajer -
Věrnostní systém Beauty Institutu Lancome
Šárka Nováková -
Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.
Petr TAKÁČ -
Věrnostní programy ve vybraných restauračních řetězcích
Karolína Kobrle -
Analýza věrnostních systémů pro zákazníky společnosti E.ON
Zbyněk Sýkora -
Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH
Pavel Jersák -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková