Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo – Matyáš BENEDIKT
Matyáš BENEDIKT
Bakalářská práce
Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo
Implementation of a loyalty system for Cukrářství Duo
Anotace:
Schopnosti identifikovat ziskové zákazníky a vytvářet v nich dlouhodobou loajalitu jsou klíčové pro firmy orientované na zákazníka. Řada studií uvádí, že segmentace zákazníků je velmi důležitá pro lepší porozumění chování jednotlivých skupin zákazníků a pro určení hodnoty každého zákazníka. Věrnostní systémy jsou nástrojem, který má vytvářet tuto dlouhodobou loajalitu a zjišťovat, kdo jsou ziskoví …víceAbstract:
The ability to identify profitable customers and create long-term loyalty in them is essential for customer-oriented companies. A number of studies indicate that customer segmentation is very important for a better understanding of the behavior of individual customer groups and for determining the value of each customer. Loyalty systems are tool for creating this long-term loyalty and finding out who …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENEDIKT, Matyáš. \textit{Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/spz99g/.
Jak správně citovat práci
BENEDIKT, Matyáš. Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
Nadiya SYMOVONYK -
Věrnostní systémy v bankovním sektoru
Martin Bajer -
Věrnostní systém Beauty Institutu Lancome
Šárka Nováková -
Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.
Petr TAKÁČ -
Věrnostní programy ve vybraných restauračních řetězcích
Karolína Kobrle -
Analýza věrnostních systémů pro zákazníky společnosti E.ON
Zbyněk Sýkora -
Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH
Pavel Jersák -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková