Matyáš BENEDIKT

Bakalářská práce

Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo

Implementation of a loyalty system for Cukrářství Duo
Anotace:
Schopnosti identifikovat ziskové zákazníky a vytvářet v nich dlouhodobou loajalitu jsou klíčové pro firmy orientované na zákazníka. Řada studií uvádí, že segmentace zákazníků je velmi důležitá pro lepší porozumění chování jednotlivých skupin zákazníků a pro určení hodnoty každého zákazníka. Věrnostní systémy jsou nástrojem, který má vytvářet tuto dlouhodobou loajalitu a zjišťovat, kdo jsou ziskoví …více
Abstract:
The ability to identify profitable customers and create long-term loyalty in them is essential for customer-oriented companies. A number of studies indicate that customer segmentation is very important for a better understanding of the behavior of individual customer groups and for determining the value of each customer. Loyalty systems are tool for creating this long-term loyalty and finding out who …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BENEDIKT, Matyáš. Zavedení věrnostního systému ve firmě Cukrářství Duo. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management