Segmentace návštěvníků vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem. – Radka POLESNÁ
Radka POLESNÁ
Master's thesis
Segmentace návštěvníků vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem.
Visitor Segmentation on selected event of registered association Culture Line in Ústí nad Labem.
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo identifikovat návštěvníky vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem dle sociodemografických a psychologických kritérií, a také zjistit, jak jsou návštěvníci spokojeni s marketingovým mixem dané akce. Pomocí zjištěných informací o návštěvnících byl inovován dle jednotlivých cílových skupin marketingový mix akce s důrazem na zvýšení spokojenosti návštěvníků …moreAbstract:
The aim of this work was to identify visitors of chosen event of registered association called Culture Line in Ústí nad Labem by socio-demographic and psychological criterias and also find out how the visitors are satisfied with the marketing mix of this event. Marketing mix was inovated to increase the satisfaction of visitors based on obtained information. Information was collected via online research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLESNÁ, Radka. \textit{Segmentace návštěvníků vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/sq4z7r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLESNÁ, Radka. Segmentace návštěvníků vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem. . Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
Adriana Starostová -
Faktory ovlivňující kvalitu u vepřového masa
Liliana Kruntová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová