Segmentace návštěvníků vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem. – Radka POLESNÁ
Radka POLESNÁ
Master's thesis
Segmentace návštěvníků vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem.
Visitor Segmentation on selected event of registered association Culture Line in Ústí nad Labem.
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo identifikovat návštěvníky vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem dle sociodemografických a psychologických kritérií, a také zjistit, jak jsou návštěvníci spokojeni s marketingovým mixem dané akce. Pomocí zjištěných informací o návštěvnících byl inovován dle jednotlivých cílových skupin marketingový mix akce s důrazem na zvýšení spokojenosti návštěvníků …viacAbstract:
The aim of this work was to identify visitors of chosen event of registered association called Culture Line in Ústí nad Labem by socio-demographic and psychological criterias and also find out how the visitors are satisfied with the marketing mix of this event. Marketing mix was inovated to increase the satisfaction of visitors based on obtained information. Information was collected via online research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLESNÁ, Radka. \textit{Segmentace návštěvníků vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem.}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/sq4z7r/.
Jak správně citovat práci
POLESNÁ, Radka. Segmentace návštěvníků vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem. . Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
Adriana Starostová -
Faktory ovlivňující kvalitu u vepřového masa
Liliana Kruntová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová