Herní adaptace prozaických děl na pozadí historického vývoje literární a mediální kultury – Bc. Marcela Mifková
Bc. Marcela Mifková
Diplomová práce
Herní adaptace prozaických děl na pozadí historického vývoje literární a mediální kultury
Game Adaptations of Prose Works Realetd to Historical development of Literary a Media Culture
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na podrobnou analýzu vybraných počítačových her a jejich literární předloh vydaných v období od druhé poloviny 20. století do přelomu nového století. Dílčí analýzy jsou provedeny v metodologickém rámci zkoumání dějin literární kultury a jejích mediálních a intermediálních souvislostech. Cílem práce je na základě teoretických poznatků prokázat, že literární díla a počítačové …víceAbstract:
The master's thesis aim at a detailed analysis of computer games and their literary models published from the second half of the 20 th century until the begin of the new century. Partial analyses be done in the methodological scope of study of literature culture and their media and intermedia connections. The aim of this master's thesis is to prove, based on theoretical information, common things between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Studený, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mifková, Marcela. Herní adaptace prozaických děl na pozadí historického vývoje literární a mediální kultury. Pardubice, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Kulturní dějiny: Dějiny literární kultury
Práce na příbuzné téma
-
Teorie fikčních světů v literatuře: aktualizace konceptu fikčních světů v období postmoderny
Jiří HOLICKÝ -
Interaktivní příběhy v herních adaptacích literatury
Libor Kamenský -
Toto zabije ono – komparace románu Chrám Matky Boží v Paříži a jeho muzikálové adaptace / Polaroid
Sára Vůchová -
Adaptace knižních fenoménu do filmové a televizní podoby
Jakub Ruschka -
Hra je hra je hra
Bára Purmová -
Volná hra jednotlivce a volná hra v sociálně bohatém prostředí
Iva DVOŘÁKOVÁ -
Počítačová hra - Skákací hra pomocí Pygame
Ondřej NEČESANÝ -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková