Strategie modrého oceánu jako předpoklad úspěšnosti firmy – Ivana Lojdová
Ivana Lojdová
Master's thesis
Strategie modrého oceánu jako předpoklad úspěšnosti firmy
Blue Ocean Strategy as a Prerequisite for the Success of the Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je ověřit předpoklad, že strategie firmy naplňující znaky strategie modrého oceánu vede k vyšší úspěšnosti, dle vybraných kritérií. Teoretická část práce je věnována literatuře a objasnění termínů, se kterými pracuji. Stěžejním pilířem je pochopení rozdílu modrých a rudých oceánů. Dále vysvětluji přístup strategického managementu v porovnání se strategií modrého oceánu. Tato část …moreAbstract:
The goal of thesis is to verify the assumption that the company's strategy constituent elements Blue Ocean Strategy leads to a higher success rate, according to selected criteria. The theoretical part is based on literature and clarification of terms with which I work. The key pillar is to understand the difference between blue and red oceans. I also explain the strategic management approach compared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53301
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2017
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Jiří Dvořák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53301
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu v oblasti úklidu kancelářských prostor na pražském trhu
Kristýna Hozáková -
Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu
Lenka Tučková -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Michaela Charvátová -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha