Typológia búrania štvrtej steny vo videohrách – Bc. Katarína Bojnanská
Bc. Katarína Bojnanská
Bakalářská práce
Typológia búrania štvrtej steny vo videohrách
The typology of the fourth wall breaking in video games
Abstract:
This bachelor thesis claims to create a typology of fourth wall manipulation in videogames. In the theoretical part of the text are mentioned related topics – breaking the fourth wall phenomena, immersion, interactivity, and by videogame mediated modality experience. The practical part deals with the description of the proposed final typology and examples of the individual categories. The construction …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá možnosťami videohernej manipulácie so štvrtou stenou. V teoretickej časti je vymedzený fenomén búrania štvrtej steny a ďalšie koncepty, ktoré s jej manipuláciou a s videohrami ako takými súvisia. Ide o koncepty imerzie, interaktivity a oslovovanej hráčskej modality. Praktická časť sa venuje popisu navrhovanej typológie a príkladov herných momentov, ktoré demonštrujú jednotlivé …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nqovj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.