Analýza nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek s rychloobrátkovým zbožím – Katarina Moshninova
Katarina Moshninova
Bakalářská práce
Analýza nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek s rychloobrátkovým zbožím
Analysis of Store Environment of Selected Retail Units Specializing on Fast-Moving Consumer Goods
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma nákupní atmosféry ve vybraných maloobchodních jednotkách s rychloobrátkovým zbožím. Konkrétně se jedná o jednotky Lidl, Penny Market a Norma na Praze 9 a 14. Hlavním cílem práce je vymezit rozdíly v nákupních atmosférách mezi těmito jednotkami, dále také stanovit doporučení pro prodejnu Lidl. Teoretická část práce obsahuje základní pojmy podstatné k pochopení praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on store atmosphere in selected retail units specializing on fast-moving consumer goods. Those retail units are Lidl, Penny Market and Norma that are located in Prague 9 and 14. The main object of this thesis is to define the differences in store atmospheres between those selected units and to make recommendations relating to the store atmosphere in Lidl. The teoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Vliv rozsahu poskytovaného sortimentu potravin maloobchodních jednotek na nákupní chování spotřebitelů s potravinovými alergiemi
Petra Jarolímková -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
Jan MILAN -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Žaneta FIDLEROVÁ -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková
Název
Vložil
Vloženo
Práva