Analýza nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek s rychloobrátkovým zbožím – Katarina Moshninova
Katarina Moshninova
Bachelor's thesis
Analýza nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek s rychloobrátkovým zbožím
Analysis of Store Environment of Selected Retail Units Specializing on Fast-Moving Consumer Goods
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma nákupní atmosféry ve vybraných maloobchodních jednotkách s rychloobrátkovým zbožím. Konkrétně se jedná o jednotky Lidl, Penny Market a Norma na Praze 9 a 14. Hlavním cílem práce je vymezit rozdíly v nákupních atmosférách mezi těmito jednotkami, dále také stanovit doporučení pro prodejnu Lidl. Teoretická část práce obsahuje základní pojmy podstatné k pochopení praktické …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on store atmosphere in selected retail units specializing on fast-moving consumer goods. Those retail units are Lidl, Penny Market and Norma that are located in Prague 9 and 14. The main object of this thesis is to define the differences in store atmospheres between those selected units and to make recommendations relating to the store atmosphere in Lidl. The teoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOSHNINOVA, Katarina. \textit{Analýza nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek s~rychloobrátkovým zbožím}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2018. Available from: https://theses.cz/id/sqfkfh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
Jan MILAN -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Žaneta FIDLEROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Iveta GOLKOVÁ -
Návrh změny otevírací doby maloobchodní jednotky a její dopady na změny nákladů a produktivitu
Markéta Pítrová -
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
Aneta BAREŠOVÁ -
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
Kristýna BÖHMOVÁ -
Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce
Jakub Haňka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights