Petr ŠPRINGL

Bakalářská práce

Marketingová destinace cestovního ruchu Máchovo jezero

The marketing destination of tourism at Macha´s lake
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje přehled kulturně-historických památek, které jsou s touto turistickou destinací úzce spjaty. Zjistil jsem nedostatky například v propagaci tohoto místa, nedostatečné informovanosti o ubytovacích kapacitách a dopravní obslužnosti. Pro zlepšení současné situace navrhuji mimo jiné vznik ubytovacího systému, prodloužení ubytovací sezony a zvýšení nabídky dopravy. Důležitou součástí …více
Abstract:
The paper is focused on the summary of cultural-historical monuments which are closely associated with this tourist destination. Inefficient marketing strategy has been a problem which restricts tourism development of this area. By analysing this I was able to find for example absence in advertising of this area, lack of awareness of accommodation facilities and transport services. To improve the situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Aleš Navrátil, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠPRINGL, Petr. Marketingová destinace cestovního ruchu Máchovo jezero. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická