Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB – Bc. Martina VINCENCOVÁ
Bc. Martina VINCENCOVÁ
Master's thesis
Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB
Posibilities of Marketing Communication in Promoting Student Mobility at TBU
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o marketingu Mezinárodního oddělení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část práce obsahuje teoretická východiska zejména z oblastí marketingu školy a marketingu služeb. V praktické části je provedena Porterova analýza konkurenčního prostředí a výzkum na téma povědomí studentů o výjezdech do zahraničí. V projektové části práce je navržena informační brožura pro studenty …viacAbstract:
The following master thesis is focused on International department of Tomas Baťa University in Zlín. Theoretical part contains chapters from school marketing and marketing of services. Thereis Porter competitionanalysis and the surfy of awareness about possibilities to study abroad at TBU in practical part. Thefinal part includesthe draft of possible information brochure for students going abroad.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zverejniť od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VINCENCOVÁ, Martina. \textit{Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/sqhz1n/.
Jak správně citovat práci
VINCENCOVÁ, Martina. Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zlepšení marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí
Denisa Konvičná -
Vybrané aspekty vysílání policistů do zahraničí
Petra Čáslavová -
Motivace studentů Škoda Auto Vysoké školy k výjezdu do zahraničí
Zuzana Fejglová -
Analýza rizik při vyslání vojáka do zahraničí
Michaela Říhová -
Erasmus: Cesta do neznáma
Sabina Voleská -
Vysílání zaměstnanců ŠKODA AUTO a.s. do zahraničí a jejich následná reintegrace
Patricie Nováková -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský