Lucie Chobotová

Diplomová práce

Analýza postojů zákazníků ke značkám sypaných čajů

Customer Attitude Analysis to Loose Tea Brands
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je problematika věnovaná marketingovému pojetí značky se zaměřením na postoje potenciálních i běžných spotřebitelů ke třem vybraným značkám sypaných čajů. V obecné rovině vymezuje značku z hlediska marketingu a její jednotlivé atributy, zkoumá roli značky v nákupním rozhodování spotřebitelů a jejich postoje ke značce. V neposlední řadě se zabývá hodnotou značky pro zákazníky …více
Abstract:
Subject of this diploma thesis is devoted to brand marketing concept focusing on potencial and current customer position to three selected brands of loose tea. On the theoretical level, thesis define the brand in marketing terms and it´s individual atributes, and also examine the role of brand in customer´s purchasing decision and customer attitudes to the brand. Finally, thesis is engaged in brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Tereza Navrátilová
  • Oponent: Martina Gecíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava