Analýza postojů zákazníků ke značkám sypaných čajů – Lucie Chobotová
Lucie Chobotová
Master's thesis
Analýza postojů zákazníků ke značkám sypaných čajů
Customer Attitude Analysis to Loose Tea Brands
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je problematika věnovaná marketingovému pojetí značky se zaměřením na postoje potenciálních i běžných spotřebitelů ke třem vybraným značkám sypaných čajů. V obecné rovině vymezuje značku z hlediska marketingu a její jednotlivé atributy, zkoumá roli značky v nákupním rozhodování spotřebitelů a jejich postoje ke značce. V neposlední řadě se zabývá hodnotou značky pro zákazníky …viacAbstract:
Subject of this diploma thesis is devoted to brand marketing concept focusing on potencial and current customer position to three selected brands of loose tea. On the theoretical level, thesis define the brand in marketing terms and it´s individual atributes, and also examine the role of brand in customer´s purchasing decision and customer attitudes to the brand. Finally, thesis is engaged in brand …viacKeywords
Značka prospěšnosti značky funkce značky chování spotřebitele prvky značky postoj typologie změna postoje postojové modely hodnota značky sypaný čaj fermentace druhy čaje značení čajů produkce produkční oblasti trh čaje čaj v České republice trendy klíčové společnosti skupinový rozhovor pocity atributy vlastnosti sémantický diferenciál asociace Brand brand benefits brand function consumer behavior brand atributes attitude typology changing attitudes position model brand value loose tea fermentation tea sort tea marking production production area tea market tea in the Czech Republic trends key companies focus group feelings attributes properties semantic differential association
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Tereza Navrátilová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The European Union Amidst an Escalating Rule of Law Crisis An Analysis into the Art. 7 TEU Mechanism in the Context of the Legal Reforms in Hungary and Poland
Alena VAŇKOVÁ -
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
Polina Sorokina -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz