Bc. Tomáš Lorenc

Master's thesis

Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky

Marketing strategies of companies in the financial sector in the Czech Republic
Abstract:
Tato práce si klade za cíl prozkoumat a zhodnotit marketing, propagaci a inovace v oblasti public relations ve finančním sektoru. Práce se zaměřuje na pozorování, porovnání a rozdílné přístupy vybraných firem. Praktická část je rozdělena do tří částí. První část je věnována tradičním, zavedeným společnostem, kterými jsou Komerční banka, Česká spořitelna nebo Česká pojišťovna. Druhá se zaměřuje na nově …more
Abstract:
This work aims research and evaluate of marketing, promotion and inovations in public relation in financial sector. This work focuses on observations, and comparing different approaches of selected companies. The practical part is divided into three parts. The first part is devoted to traditional, established companies, which include Komerční banka, Česká spořitelna or Česká pojišťovna. The second …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication