Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky – Bc. Tomáš Lorenc
Bc. Tomáš Lorenc
Master's thesis
Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky
Marketing strategies of companies in the financial sector in the Czech Republic
Abstract:
Tato práce si klade za cíl prozkoumat a zhodnotit marketing, propagaci a inovace v oblasti public relations ve finančním sektoru. Práce se zaměřuje na pozorování, porovnání a rozdílné přístupy vybraných firem. Praktická část je rozdělena do tří částí. První část je věnována tradičním, zavedeným společnostem, kterými jsou Komerční banka, Česká spořitelna nebo Česká pojišťovna. Druhá se zaměřuje na nově …moreAbstract:
This work aims research and evaluate of marketing, promotion and inovations in public relation in financial sector. This work focuses on observations, and comparing different approaches of selected companies. The practical part is divided into three parts. The first part is devoted to traditional, established companies, which include Komerční banka, Česká spořitelna or Česká pojišťovna. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wtso8/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Návrh marketingové a finanční strategie vybrané firmy
Arben Prenaj -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Hmyzí protein v krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a marketingová strategie.
Barbora Pešková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila