Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky – Bc. Tomáš Lorenc
Bc. Tomáš Lorenc
Diplomová práce
Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky
Marketing strategies of companies in the financial sector in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce si klade za cíl prozkoumat a zhodnotit marketing, propagaci a inovace v oblasti public relations ve finančním sektoru. Práce se zaměřuje na pozorování, porovnání a rozdílné přístupy vybraných firem. Praktická část je rozdělena do tří částí. První část je věnována tradičním, zavedeným společnostem, kterými jsou Komerční banka, Česká spořitelna nebo Česká pojišťovna. Druhá se zaměřuje na nově …víceAbstract:
This work aims research and evaluate of marketing, promotion and inovations in public relation in financial sector. This work focuses on observations, and comparing different approaches of selected companies. The practical part is divided into three parts. The first part is devoted to traditional, established companies, which include Komerční banka, Česká spořitelna or Česká pojišťovna. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wtso8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Návrh marketingové a finanční strategie vybrané firmy
Arben Prenaj -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Hmyzí protein v krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a marketingová strategie.
Barbora Pešková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila