Strategická analýza podniku CZECH ACCOMMODATION SERVICE s.r.o. – Lukáš Veselý
Lukáš Veselý
Bachelor's thesis
Strategická analýza podniku CZECH ACCOMMODATION SERVICE s.r.o.
Strategic Analysis Of CZECH ACCOMMODATION SERVICE, s.r.o.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je definování základních metod pro tvorbu podnikové strategie a následné praktické aplikování zmíněných metod. V teoretické části jsou popsány jednotlivé postupy tvorby externí a interní analýzy podniku, je využito marketingového mixu určeného pro cestovní ruch a nakonec provedena SWOT analýza. Obsahem praktické části je poté aplikování jednotlivých definovaných metod za …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define basic methods for making business strategy and subsequent practical application of these methods in a real situation. The theoretical part describes the various procedures of external and internal analysis of the company, marketing mix for tourism and finally a SWOT analysis with possible recommendations for the company. The practical part is applying various …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedúci: Hana Mikovcová
- Oponent: Petr Boukal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva