Význam jako způsob užití, řečové hry a jednání podle pravidla – Bc. Monika KOLÁŘOVÁ
Bc. Monika KOLÁŘOVÁ
Master's thesis
Význam jako způsob užití, řečové hry a jednání podle pravidla
The Use Theory of Meaning, Language Games and Following a Rule
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá pozdní filosofií L. Wittgensteina, jež je prezentována v díle Filosofická zkoumání. Cílem práce je popsat historiografický kontext, strukturu argumentu Filosofických zkoumání a analýza konkrétních témat - význam jako způsob užití, řečové hry a pravidla jazyka.Abstract:
The Diploma Thesis deals with the late philosophy of L. Wittgenstein, as presented in his Philosophical Investigations. The goal of the thesis is to describe the historiographic kontext, the structue of arguments of the Philosophical Investigations and an analysis of particular themes - meaning as a theory of use, the language games and the rules of language.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Radek Schuster, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘOVÁ, Monika. Význam jako způsob užití, řečové hry a jednání podle pravidla. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsMaster programme / odbor:
Humanities Studies / Theory and Philosophy of Communication
Práce na příbuzné téma
-
Mediace jako způsob řešení obchodních sporů
Veronika Skřepská -
Dramaturgie jako způsob užití světa
Daniel Přibyl -
Pojetí jazyka u raného a pozdního Wittgensteina
Karolína ŠRAJBROVÁ -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Motivace žáků základní školy prostřednictvím hry při výuce anglického jazyka
Tomáš Strnad -
Metodika hry na lovecké hudební nástroje
Lenka Kořenská