Postavení asistenta pedagoga v inkluzivním prostředí základní školy – Bc. Anna Machová
Bc. Anna Machová
Bachelor's thesis
Postavení asistenta pedagoga v inkluzivním prostředí základní školy
The position of a teaching assistant in an inclusive primary school environment
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo poukázat na to, jaké mají asistenti pedagoga postavení v dnešní inkluzivní škole, jak z pozice člena pedagogického sboru, tak ve vztahu k žákům ve třídě. Vyzdvihnout povahové rysy, které jsou pro výkon této pozice nezbytné, také poukázat na kvalifikační předpoklady.Abstract:
The aim of bachelor's thesis was to point ou what the teaching assistants have position in today's inclusive school, both as a member of the teaching staff and in relationship to pupils in the classrom. Higlight the character traits that necessary, to point out of the qualifications.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/quo1j/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Special Education for Education
Theses on a related topic
-
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole
Natálie Pernicová -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová -
Názory učitelů na inkluzivní vzdělávání v základní škole pro děti s poruchou autistického spektra a v běžné základní škole
Gabriela Ondráčková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole
Adéla KOLOCOVÁ -
Názory pedagogů Férové základní školy na inkluzivní vzdělávání a na spolupráci s asistenty pedagogů
Monika Šponerová -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová