Bc. Anna Machová

Bakalářská práce

Postavení asistenta pedagoga v inkluzivním prostředí základní školy

The position of a teaching assistant in an inclusive primary school environment
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo poukázat na to, jaké mají asistenti pedagoga postavení v dnešní inkluzivní škole, jak z pozice člena pedagogického sboru, tak ve vztahu k žákům ve třídě. Vyzdvihnout povahové rysy, které jsou pro výkon této pozice nezbytné, také poukázat na kvalifikační předpoklady.
Abstract:
The aim of bachelor's thesis was to point ou what the teaching assistants have position in today's inclusive school, both as a member of the teaching staff and in relationship to pupils in the classrom. Higlight the character traits that necessary, to point out of the qualifications.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta