Význam lidského kapitálu pro Dánskou hospodářskou politiku na příkladu podpory vysokoškolských studentů – Iva Tyburcová
Iva Tyburcová
Diplomová práce
Význam lidského kapitálu pro Dánskou hospodářskou politiku na příkladu podpory vysokoškolských studentů
The importance of human capital for Danish economic policy on the example of subsidized higher education
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá terciárním vzděláváním v Dánsku. Vzdělávání a investice do lidského kapitálu jsou v dnešní době pro ekonomický růst nezbytným faktorem. Práce představuje systém školství v Dánsku se zaměřením na terciární vzdělávání. Analyzuje ukazatele, které mají vztah k vysokoškolskému vzdělání. Mezi tyto ukazatele patří například délka studia, výše výdělků dle dosaženého vzdělání …víceAbstract:
This diploma thesis addresses the tertiary education in Denmark. Education and investment in human capital are the key factors for economic growth nowadays. This thesis describes a system of education in Denmark, focusing on tertiary education. It analyzes the indicators that are related to higher education. Among these indicators are length of study, the amount of earnings according to educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43971
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 2. 2015
- Vedoucí: Zdenka Vostrovská
- Oponent: Jan Vašenda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43971
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
A Comparison of the Systems of Tertiary Education in the UK and the Czech Republic
Richard KLIMENT -
Efektivnost veřejných výdajů na terciární vzdělávání
Roman Hřebík -
Mezinárodní mobilita a terciární vzdělávání v EU – implikace pro Českou republiku
Eva Grebe -
Terciární vzdělávání
Tereza SMOLANOVÁ -
Terciární vzdělávání ve Švýcarsku a jeho význam pro inovativnost země
Kateřina Salivarová -
Připravenost žáků vybraných škol pro studium matematiky na postsekundární a terciární úrovni vzdělávání
Matěj Tomáš -
Terciární vzdělávání a jeho vliv na hospodářský rozvoj v členských státech EU
Olesya PETRENKO -
Využití digitálních nástrojů pro terciární vzdělávání v oblasti závažných havárií
Lenka Skalíková