Anna Bartoníková

Bakalářská práce

Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements

Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine the visual and verbal persuasive strategies that are used in the alcohol advertisements. The theoretical part describes the concept of advertising discourse and lists various persuasive strategies that are employed in advertisements. The second part of the thesis analyzes 40 selected alcohol advertisements of different alcohol brands. The analytical part …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat, jaké vizuální a verbální přesvědčovací strategie jsou používány v reklamách na alkohol. Teoretická část se zaměřuje na pojem reklamní diskurz a uvádí rozličné přesvědčovací strategie, které se v reklamách používají. Druhá část práce analyzuje z praktického hlediska 40 vybraných reklam na alkohol různých alkoholických značek. Praktická část stanoví několik …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dita Trčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bartoníková, Anna. Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi