Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G. – Bc. Blanka KADLČKOVÁ
Bc. Blanka KADLČKOVÁ
Diplomová práce
Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G.
Project of Strategic Development company Kordarna, a.s. by Product Inovation Armatex G
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zpracování projektu strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. Velká nad Veličkou prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G. V teoretické části práce budou zhodnoceny literární prameny zaměřené na inovace, inovační organizaci, inovační proces, budou vysvětleny otázky řízení technických inovací a definován inovační projekt a jeho řízení. V analytické části bude …víceAbstract:
The main target of this diploma work is to execute the project of strategic development in company Kordarna, a.s.. by means of product innovation of Armatex G. In the theoretical part are evaluate the literary sources which are intent on the innovations, innovated organization, the process of innovation, the questions are explain and define the project of innovation and its proceeding. In he analytic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1851
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLČKOVÁ, Blanka. \textit{Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/srf101/.
Jak správně citovat práci
KADLČKOVÁ, Blanka. Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt inovace produktové řady ve firmě hřiště.cz
Lubomír Slanec -
Projekt inovace online marketingové komunikace ve firmě Peon TSL s.r.o.
Vilém Dýčka -
Projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s.
Denisa Košová -
Projekt inovace výrobku ve firmě
Tomáš Szabó -
Projekt inovace strategie marketingové komunikace firmy Lion car, s. r. o.
Jakub Hlaváč -
Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s. r. o.
Ondřej Štefka -
Inovace a podnikatelský projekt
Nicole Salabová -
Projekt inovace kalkulačního systému ve zvolené firmě
Adam Odstrčilík