Petra Cabáková

Bachelor's thesis

Měření spokojenosti zákazníků bytového družstva

Customer Satisfaction Measurement of the Housing Cooperative
Anotácia:
Tato bakalářská práce měří spokojenost zákazníků bytového družstva v Šumperku. Teoretická část popisuje vlastnosti a marketingový mix služeb. Praktická část obsahuje výsledky marketingového výzkumu. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro zvýšení spokojenosti členů bytového družstva.
Abstract:
This bachelor thesis measures customer satisfaction of the housing cooperative in Šumperk. The theoretical part describes features and a marketing mix of service. The practical part contains results of a marketing research. The conclusion presents recommendations for increasing the satisfaction of members of the housing cooperative.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedúci: Lucie Sobková
  • Oponent: Miluše Hluchníková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod