Bc. Sára Homoliková

Bakalářská práce

Biblioterapie jako pomoc studentům ve školních knihovnách

Bibliotherapy as an aid for students in school libraries
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi, jakými lze biblioterapii implementovat do prostředí školních knihoven. Součástí teoretické části je definice pojmu biblioterapie, včetně popisu jednotlivých fází a rozlišení druhů biblioterapie. Součástí teoretické části je rovněž definice školní knihovny, je popsán fond školní knihovny, doporučení, jež byla pro školní knihovnu vydána a role školního knihovníka jako biblioterapeuta …více
Abstract:
The thesis deals with the possibilities of implementing bibliotherapy in the school libraries. The theoretical part consists of definition of the bibliotherapy, including the description of phases and the distinction between types of bibliotherapy. The theo-retical part also includes the definition of the school library, describes the school li-brary fund, the recommendations, which were issued for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Marek
  • Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví