Aplikácie marketingových nástrojov na novovzniknuté vinárstvo – Dominika Vidová
Dominika Vidová
Bakalářská práce
Aplikácie marketingových nástrojov na novovzniknuté vinárstvo
Application of Marketing Tools to Newly Established Winery
Abstract:
The aim of the bachelor´s dissertation was to propose the use of marketing tools for the newly established Winery Ilištan in Svätý Jur. This bachelor´s dissertation focuses on aplication of marketing tools Tools to NewlyEstablishedWinery. The dissertation is divided into three chapters. In the theoretical part are explained basic terms of marketing, marketing mix – product, price, distribution and …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá aplikáciou marketingových nástrojov na novovzniknuté vinárstvo. Práca je rozdelená do troch častí. V prvej teoreticko-metodologickej sú definované základné marketingové pojmy, nástroje marketingového mixu s presnejším vysvetlením produktu, ceny, distribúcie a marketingovej komunikácie. Analytická časť je zameraná na praktické spracovanie bakalárskej práce, k spracovaniu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15164/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VIDOVÁ, Dominika. \textit{Aplikácie marketingových nástrojov na novovzniknuté vinárstvo}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/srk10d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka