Dominika Vidová

Bakalářská práce

Aplikácie marketingových nástrojov na novovzniknuté vinárstvo

Application of Marketing Tools to Newly Established Winery
Abstract:
The aim of the bachelor´s dissertation was to propose the use of marketing tools for the newly established Winery Ilištan in Svätý Jur. This bachelor´s dissertation focuses on aplication of marketing tools Tools to NewlyEstablishedWinery. The dissertation is divided into three chapters. In the theoretical part are explained basic terms of marketing, marketing mix – product, price, distribution and …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá aplikáciou marketingových nástrojov na novovzniknuté vinárstvo. Práca je rozdelená do troch častí. V prvej teoreticko-metodologickej sú definované základné marketingové pojmy, nástroje marketingového mixu s presnejším vysvetlením produktu, ceny, distribúcie a marketingovej komunikácie. Analytická časť je zameraná na praktické spracovanie bakalárskej práce, k spracovaniu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jiří Zelený
  • Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví