Alena Sergeevna Gruzdeva

Diplomová práce

Effectiveness Evaluation of Shopper Marketing Tools

Effectiveness
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem "shopper marketing". S ohledem na současnou definici, vysvětluji, proč se jedná o relevantní rostoucí oblast marketingu, zvláště v prostředí maloobchodu. Většina práce se zabývá posuzováním měřících nástrojů shopper marketingu a jejich efektivitou. Intenzivní konkurenční prostředí v maloobchodu, zvláště na českém trhu, kde přežití nebo růst závisí na atraktivitě …více
Abstract:
This thesis covers the topic of "shopper marketing" in respect of providing a current definition, establishing why it's relevant as a growing area of marketing discipline particularly in the retail environment and spends the majority of the thesis reviewing shopper marketing measurement tools and their effectiveness. The retail environment is experiencing intense competition, especially in the Czech …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56272

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities