Alena Sergeevna Gruzdeva

Master's thesis

Effectiveness Evaluation of Shopper Marketing Tools

Effectiveness
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem "shopper marketing". S ohledem na současnou definici, vysvětluji, proč se jedná o relevantní rostoucí oblast marketingu, zvláště v prostředí maloobchodu. Většina práce se zabývá posuzováním měřících nástrojů shopper marketingu a jejich efektivitou. Intenzivní konkurenční prostředí v maloobchodu, zvláště na českém trhu, kde přežití nebo růst závisí na atraktivitě …more
Abstract:
This thesis covers the topic of "shopper marketing" in respect of providing a current definition, establishing why it's relevant as a growing area of marketing discipline particularly in the retail environment and spends the majority of the thesis reviewing shopper marketing measurement tools and their effectiveness. The retail environment is experiencing intense competition, especially in the Czech …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2015
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Markéta Lhotáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56272