Franšízink jako metoda vstupu na trh – Štěpán Vondrášek
Štěpán Vondrášek
Bakalářská práce
Franšízink jako metoda vstupu na trh
Anotace:
Práce hodnotí efektivnost použití obchodní metody franšízinku při vstupu podnikatelského subjektu na trh a při jeho dalším fungování. Hodnotí klady a zápory franšízinku, porovnává ho s podobnými typy obchodní spolupráce. V praktické části práce je použita situační analýza makro- a mikroprostředí a následná SWOT analýza společnosti Rentex Autopůjčovna a.s., která přijala franšízovou licenci Hertz.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3383
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2007
- Vedoucí: Lenka Kohlová
- Oponent: Petr Cimler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3383
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.