Štěpán Vondrášek

Bakalářská práce

Franšízink jako metoda vstupu na trh

Anotace:
Práce hodnotí efektivnost použití obchodní metody franšízinku při vstupu podnikatelského subjektu na trh a při jeho dalším fungování. Hodnotí klady a zápory franšízinku, porovnává ho s podobnými typy obchodní spolupráce. V praktické části práce je použita situační analýza makro- a mikroprostředí a následná SWOT analýza společnosti Rentex Autopůjčovna a.s., která přijala franšízovou licenci Hertz.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2007
  • Vedoucí: Lenka Kohlová
  • Oponent: Petr Cimler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3383

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.