Eva Koláříková

Bakalářská práce

Komunikační plán společnosti XY, spol. s r. o.

Communication Plan of Company XY, s. r. o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracování komunikačního plánu pro firmu XY, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje pojmy týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu či komunikačního plánu. Teoretická část poslouží jako podklad pro zpracování části praktické. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti, dále popisuje současnou situaci ve firmě, její postavení na trhu a používané komunikační …více
Abstract:
The main object of this Bachelor thesis is to create communication plan for the Company XY, Ltd. Theoretical part contains concepts about marketing communication, communication mix and communication plan. Theoretical part will serve as a support for creation Practical part. Practical part deals with characteristic of the company, describes current company´s situation, position on the market and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Brišová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Koláříková, Eva. Komunikační plán společnosti XY, spol. s r. o.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing