Sebepojetí školní úspěšnosti úzkostných žáků a žáků se sklonem k anxiozitě – Mgr. Alžběta Jačková
Mgr. Alžběta Jačková
Master's thesis
Sebepojetí školní úspěšnosti úzkostných žáků a žáků se sklonem k anxiozitě
Academic self-concept of anxious pupils and pupils having tendency towards anxiety
Abstract:
V naší práci ze zabýváme rozdíly v sebepojetí školní úspěšnosti a ve školním prospěchu mezi neúzkostnými žáky a žáky se zvýšenou mírou úzkostnosti. Dále jsme zjišťovali, který druh anxiety má největší vliv na sebehodnocení školní úspěšnosti. Použili jsme škálu KSAT O. Kondáše a Matějčkův dotazník SPAS, data jsme získali od 110 žáků 7. ročníků ZŠ. Byly nalezeny statisticky významné rozdíly v úrovni …moreAbstract:
In the thesis, we are dealing with differences between academic self-concept and academic achievement among pupils who do not suffer from higher anxiety level and pupils who do. We are also interested in the most influential element of anxiety concerning academic self-concept and academic achievement. KSAT scale by O. Kondáš and Matějček´s SPAS scale were used to collect data from 110 elementary school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y48di/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Komparace sebepojetí školní úspěšnosti dětí
Iva FILOUSOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole
Šárka PINKAVOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků 1. stupně ZŠ V. Kl. Klicpery v Novém Bydžově
Lenka Králíčková -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků s lehkým mentálním postižením vzdělávaných ve speciálních třídách a v třídách běžných.
Nikola MAŠKOVÁ -
Vývoj osobnostních charakteristik a sebepojetí školní úspěšnosti v mladším školním věku
Lucie VÁCHOVÁ -
Výchovné přístupy rodičů ve vztahu k sebepojetí školní úspěšnosti žáků
Tereza Vychopňová -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí
Ilona Válková -
Sebepojetí školní úspěšnosti u dětí se specifickými poruchami učení.
Terezie HOUDKOVÁ