Motivy spotřebitelů pro nakupování v bezobalových obchodech v Praze – Inga-Barbora Bennett
Inga-Barbora Bennett
Bakalářská práce
Motivy spotřebitelů pro nakupování v bezobalových obchodech v Praze
Consumer Motives for Shopping in Packaging-free Shops in Prague
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou bezobalového nakupování s přihlédnutím ke kontextu udržitelného rozvoje a Zero Waste. Na základě literární rešerše a kvalitativního výzkumu následně identifikuje motivy, které vedou spotřebitele k pravidelnému nakupování v bezobalových obchodech v Praze. Teoretická část bakalářské práce představuje pojmy udržitelný rozvoj a cirkulární ekonomika. Věnuje se nákupnímu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of packaging-free shopping considering the context of sustainable development and Zero Waste. On the bases of literary research and qualitative research, it then evaluates consumer motives for regular shopping in packaging-free shops in Prague. The theoretical part of the bachelor thesis presents the concepts of sustainable development and circular economy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedoucí: RNDr. Jiří Hrabák, Ph.D.
- Oponent: Jan Urban, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENNETT, Inga-Barbora. \textit{Motivy spotřebitelů pro nakupování v bezobalových obchodech v Praze}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ss9si8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj bezobalových obchodů v Praze a ve Středočeském kraji
Petra Novotná -
Motivy spotřebitelů pro nakupování v bezobalovém obchodu: případová studie bezobalového obchodu v Mladé Boleslavi
Martin Kohuš -
Motivy hráčů online her k nakupování virtuálních předmětů
Michal Nevěřil -
Upcyklace a motivy vedoucí k uvědomělé spotřebě
Dominika Fričová -
Motivy spotřeby alkoholických nápojů u českých spotřebitelů
Tomáš Černý -
Motivy třídění potravinového odpadu u českých spotřebitelů
Anna Klašková -
Zdieľaná ekonomika a web 2.0
Ľubomíra Ondejková -
Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy.
Vít ŠŤASTNÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva