Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností – Bc. David Kubáč
Bc. David Kubáč
Diplomová práce
Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností
The Proposal of Improvement of Low-cost Airlines
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb a hodnocením kvality osobního prodeje a přístupu zaměstnanců k zákazníkovi u nízkonákladových leteckých společností. Teoretické část je rozdělena do čtyř kapitol, které se zaměřují na osobní prodej, marketingový mix služeb, spotřební chování a nízkonákladové letecké společnosti. Praktická část se zaměřuje na srovnání nízkonákladových společností …víceAbstract:
The master's thesis is focused on marketing mix of services and the evaluation of the quality of personal selling and the approach of staff to customer itself at low-cost airlines. Theoretical part is segmented into four chapters, which focus on personal selling, marketing mix of services, customer behavior and low-cost airlines. Practical part aims to compare individual low-cost airlines and to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubáč, David. Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Renata Pithardová -
Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb
Jiří Trávníček -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje
Miroslav Sobocik -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Kateřina Melmuková -
Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje
Šárka Halámková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Ladislav Kremlička -
Zhodnocení osobního prodeje zvolené společnosti
Elizaveta Ovcharenko