Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností – Bc. David Kubáč
Bc. David Kubáč
Master's thesis
Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností
The Proposal of Improvement of Low-cost Airlines
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb a hodnocením kvality osobního prodeje a přístupu zaměstnanců k zákazníkovi u nízkonákladových leteckých společností. Teoretické část je rozdělena do čtyř kapitol, které se zaměřují na osobní prodej, marketingový mix služeb, spotřební chování a nízkonákladové letecké společnosti. Praktická část se zaměřuje na srovnání nízkonákladových společností …moreAbstract:
The master's thesis is focused on marketing mix of services and the evaluation of the quality of personal selling and the approach of staff to customer itself at low-cost airlines. Theoretical part is segmented into four chapters, which focus on personal selling, marketing mix of services, customer behavior and low-cost airlines. Practical part aims to compare individual low-cost airlines and to evaluate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÁČ, David. \textit{Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ssa9gu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kubáč, David. Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Renata Pithardová -
Optimalizace osobního prodeje pro poskytovatele bankovních služeb
Jiří Trávníček -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje
Miroslav Sobocik -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Kateřina Melmuková -
Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje
Šárka Halámková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Ladislav Kremlička -
Zhodnocení osobního prodeje zvolené společnosti
Elizaveta Ovcharenko