Postoje učitelů základních škol k žákům s jednotlivými typy postižení v rámci inkluzivního vzdělávání – Barbara VŘESKÁ
Barbara VŘESKÁ
Bachelor's thesis
Postoje učitelů základních škol k žákům s jednotlivými typy postižení v rámci inkluzivního vzdělávání
The attitudes of primary school teachers for pupils with different types of disabilities in inclusive form of education
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání. Analyzuje specifika pro vzdělávání žáků s určitým typem postižení či znevýhodnění a snaží se zjistit, co pedagogům brání v úspěšném vzdělávání všech žáků.Abstract:
The bachelor thesis is concerned with inclusive education. It analyzes the specifics for the education of pupils with a certain type of disability or disadvantage and tries to find out what prevent for successfully educating all pupils.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VŘESKÁ, Barbara. \textit{Postoje učitelů základních škol k žákům s jednotlivými typy postižení v rámci inkluzivního vzdělávání}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogical Faculty. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ssarl6/.
Jak správně citovat práci
VŘESKÁ, Barbara. Postoje učitelů základních škol k žákům s jednotlivými typy postižení v rámci inkluzivního vzdělávání. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ