Bc. Simona Jarinová

Diplomová práce

Využitie sociálnych médií v marketingu kultúrnych inštitúcií

The utilisation of social media in marketing of cultural institutions
Abstract:
The master thesis considers the way social media marketing is implemented by selected cultural institutions, while emphasising the differences of new marketing tools on social media in comparison to the traditional marketing tools. We assume that the virtual world of social media creates its own specific social reality in a way that simulates communication, but the role of communications operators …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá využitím sociálnych médií v marketingu vybraných kultúrnych inštitúcií pričom poukazuje na odlišnosť nových nástrojov marketingu na sociálnych médiách od nástrojov tzv. tradičného marketingu a predpokladá, že práve internet a sociálne média spôsobili zmeny v oblasti marketingových nástrojov. Predpokladáme, že virtuálny svet sociálnych médií vytvára svoju vlastnú špecifickú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Oponent: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta