Bc. Anna Zlesáková

Master's thesis

Reklama a branding - jak lidé vnímají značky

Advertisement and branding - how do people feel about brands
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zlesáková, Anna. Reklama a branding - jak lidé vnímají značky. Pardubice, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Master programme / field:
Sociology / Social Anthropology

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.