Reklama a branding - jak lidé vnímají značky – Bc. Anna Zlesáková
Bc. Anna Zlesáková
Master's thesis
Reklama a branding - jak lidé vnímají značky
Advertisement and branding - how do people feel about brands
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zlesáková, Anna. Reklama a branding - jak lidé vnímají značky. Pardubice, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Sociology / Social Anthropology
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.