Analyse der deutschen Lehrwerke für Grundschulen aus phonetischer Sicht – Bc. Gabriela Sloupová
Bc. Gabriela Sloupová
Master's thesis
Analyse der deutschen Lehrwerke für Grundschulen aus phonetischer Sicht
The analyse of german textbooks from the phonetic point of view
Abstract:
Dissertation essay "Analyse der deutschen Lehrwerke für Grundschulen aus phonetischer Sicht" discuss about comparison of schoolbooks designated for learning of German language from phonetic point of view. For comparison I took three series of schoolbooks. First serie is named "Wer? Wie" Was" issued in Germany. That is written in German language only. The second serie of schoolbooks what I chose is …moreAbstract:
Diplomová práce "Analyse der deutschen Lehrwerke für Grundschulen aus phonetischer Sicht" pojednává o porovnání učebnic určených pro výuku německého jazyka z fonetického hlediska. K porovnání jsem si vybrala tři řady učebnic. První řada se jmenuje "Wer? Wie? Was?" a byla vydána v Německu. Je psána tedy pouze v německém jazyce. Druhá "Spaß mit Max" pochází od českých autorů. V této řadě knih je propojena …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n0zts/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2008
- Supervisor: PhDr. Alena Kovářová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.