Analyse der deutschen Lehrwerke für Grundschulen aus phonetischer Sicht – Bc. Gabriela Sloupová
Bc. Gabriela Sloupová
Master's thesis
Analyse der deutschen Lehrwerke für Grundschulen aus phonetischer Sicht
The analyse of german textbooks from the phonetic point of view
Abstract:
Dissertation essay "Analyse der deutschen Lehrwerke für Grundschulen aus phonetischer Sicht" discuss about comparison of schoolbooks designated for learning of German language from phonetic point of view. For comparison I took three series of schoolbooks. First serie is named "Wer? Wie" Was" issued in Germany. That is written in German language only. The second serie of schoolbooks what I chose is …viacAbstract:
Diplomová práce "Analyse der deutschen Lehrwerke für Grundschulen aus phonetischer Sicht" pojednává o porovnání učebnic určených pro výuku německého jazyka z fonetického hlediska. K porovnání jsem si vybrala tři řady učebnic. První řada se jmenuje "Wer? Wie? Was?" a byla vydána v Německu. Je psána tedy pouze v německém jazyce. Druhá "Spaß mit Max" pochází od českých autorů. V této řadě knih je propojena …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n0zts/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
- Vedúci: PhDr. Alena Kovářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.