Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Šárka Myšková
Šárka Myšková
Diplomová práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The Influence of Brand on Consumer Buying Behavior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá kupním rozhodovacím procesem spotřebitelů a vlivem značky na něj. Cílem diplomové práce je vymezit hlavní determinanty rozhodovacího procesu spotřebitele, zjistit aspekty, které hrají roli v jeho rozhodování, a dále stanovit jakou váhu má mezi těmito aspekty samotná značka společnosti. V teoretické části práce je popsána podstata marketingu, marketingový mix a jeho jednotlivé …víceAbstract:
The thesis deals with buying behaviour of customers and also with influence of a brand on this process. The objective of the thesis is to reveal the determinants of customers purchase, identify aspects that play a role in the decision-making, and to establish how significant in this process is the company brand itself. The theoretical part describes the essence of marketing, marketing mix and its individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Cirkularita v řetězcích rychlého občerstvení v České republice
Zuzana Mlsová -
Zavedení vegetariánského produktu do řetězce rychlého občerstvení
Simona Vaškovicová -
Analýza marketingové komunikace řetězců rychlého občerstvení na sociálních sítích
Vojtěch Bařinka -
Analýza postojů k obsluze v zařízeních rychlého občerstvení
Zuzana HRABĚTOVÁ -
Optimalizace rozvrhu směnného provozu: aplikace v řetězcích rychlého občerstvení
Irena Havlová -
Ekonomická komparace vybraných řetězců rychlého stravování
Karolína Šindelářová -
Specifika marketingu napříč podniky rychlého občerstvení
Matěj Andraščík -
Rychlá občerstvení se zaměřením na Centrum Babylon v Liberci
Hana Vajnerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva