Marketingová komunikace značky Malai – Bc. Veronika Sotáková
Bc. Veronika Sotáková
Diplomová práce
Marketingová komunikace značky Malai
Marketing Communications of Malai Brand
Anotace:
Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou značky Malai za účelom získania spätnej väzby jej B2B zákazníkov, ktorá poslúži k návrhu zlepšenia nedostatkov v komunikácii značky. Teoretická časť práce vysvetľuje pojmy branding, marketingovú komunikáciu s jej nástrojmi a popisuje tvorbu vzniku marketingovej kampane. Praktická časť práce pozostáva z troch častí. V prvej je predstavená skúmaná …víceAbstract:
The master's thesis deals with the marketing communications of the Malai brand in order to obtain its B2B customers' feedback, which will play a role in creating the plan of improvements which can be implemented in the brand's communication. The theoretical part of the thesis explains terms branding, marketing communications with its tools and describes the process of creating a marketing campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sotáková, Veronika. Marketingová komunikace značky Malai. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Budování značky společnosti na B2B trhu
Pavla Krejsová -
Strategie budování značky na B2B trhu
Petra Pokorná -
Marketingová komunikace rodinné firmy na B2B trhu
Martin Blažek -
Definice komunikační strategie pro sociální sítě B2B firmy
Johana Přádková -
Špecifiká budovania brandbuildingu na trhoch B2B vo firme BENDAR FMT, s.r.o
Adriana Sečkárová -
Využití nástrojů marketingové komunikace v praxi podniku B2B
Jiří Fíla